پاسداشت سی و پنج سال قضاوت شایسته ی "حسینقلی سالور"

پایگاه همدان شطرنج

داور برگزیده سال 2014 فدراسیون جهانی شطرنج

استاد "حسینقلی سالور" داور بین المللی و پیشکسوت شطرنج ایران موفق به کسب عنوان یکی از داوران برگزیده سال 2014 فدراسیون جهانی شطرنج گردید .

اسامی ۸ داور بین المللی که در سایت رسمی فدراسیون جهانی شطرنج ( فیده ) به عنوان داوران برگزیده سال 2014 معرفی شده اند ؛ عبارتند از : سادوک کادری از تونس ، جوناتان بری از کانادا ، استیوارت روبن از انگلستان ، آلموگ بورستین از رژیم اشغالگر قدس ، آلجوشا خاچاتریان از ارمنستان ، حسینقلی سالور از ایران ، کاستو آباندو از فیلیپین ، جری ولش از انگلستان .

لازم به ذکر است که شرایط کاندیداتوری در این بخش ، دارا بودن عنوان داور بین المللی شطرنج حداقل به مدت سی و پنج سال و همچنین داوری در حداقل سه مسابقه جهانی شطرنج ، از جمله : المپیاد جهانی شطرنج یا مسابقات قهرمانی شطرنج جهان بوده است .

منبع خبر


داور برگزیده سال 2014 کنفدراسیون شطرنج آسیا

استاد "حسینقلی سالور" داور بین المللی و پیشکسوت شطرنج ایران موفق به کسب عنوان یکی از شایسته ترین داوران سال 2014 قاره آسیا گردید .

لازم به ذکر است که در این بخش ، از خدمات شایسته افراد بالای 60 سال که رکوردهای برجسته ای در داوری شطرنج داشته اند ، تقدیر به عمل آمد .

منبع خبر

پایگاه همدان شطرنج وظیفه خود می داند کسب این جایگاه ارزنده را به استاد حسینقلی سالور و جامعه ورزش شطرنج ایران ، بالخص همه داوران عزیز در سراسر کشور تبریک عرض نماید .

www.hamadanchess.ir




لطفا نظرات ، پيشنهادات ، انتقادات و مطالب مورد نظر خود را با ما درميان بگذاريد .

اسلایدر